دسته‌بندی نشده

معرفی باتری واریان | انتخابی با کیفیت و اقتصادی!

باتری واریان انتخابی با کیفیت و اقتصادی!- باتری وار

معرفی باتری واریان | باتری واریان یکی از بهترین های صبا باتری است و در این مقاله از باتری وار قرار است شما را با واریان باتری آشنا کنیم. در هر کجا که زندگی می کنید لازم است با بهترین برند ناحیه خود آشنا شوید چون روزی که ماشین شما روشن نمی شود بهترین زمان برای خرید باتری ماشین جدید نیست، بلکه از قبل باید آمادگی تعویض با برند قابل اعتماد داشته باشید. اما طبق تحقیقات بیشتر مردم دقیقاً عکس این کار را انجام می دهند و هیچ پیش زمینه ای در صورت خراب شدن باتری ماشین خود ندارند. با معرفی باتری واریان به شما یک باتری اقتصادی و خوش قیمت را معرفی می کنیم

معرفی باتری واریان


احتمالاً در طول عمر وسیله نقلیه خود باید یک یا دو بار باتری خودرو را تعویض کنید زیرا باتری ها با قرار گرفتن در معرض گرما و سرما، شارژ و دشارژ مکرر، کهنه یا فرسوده می شوند. باتری از کار افتاده می تواند دردسر واقعی باشد، به خصوص اگر نتوانید کابل های باتری به باتری خود را پیدا کنید یا مجبور باشید منتظر کمک های کنار جاده بمانید. توجه به شرایط و سن آن می تواند نشان دهد که زمان شروع خرید برای جایگزینی فرا رسیده است! پس چه خوب هست که از قبل اطلاعاتی در مورد واریان باتری، بهترین باتری خودرو داشته باشید، قبل از اینکه سرگردان شوید و ندانید چه برند و مدلی تهیه کنید! از طرفی هم تعداد تولید کنندگان باتری افزایش یافته است و خریدار را در مورد بهترین مارک در بازار سردرگم می کند.

در مقاله معرفی باتری واریان باید به شما بگوییم که اگر به دنبال باتری ارزان هستید اما نگران آن هستید که باتری ارزان کارایی پایینی داشته باشند، باید به شما گفت که همیشه ارزان بودن دلیلی بر کیفیت پایین نمی باشد، دلیل کم قیمت بودن برخی از باتری های ماشین استفاده از تکنولوژی قدیمی و ساده در ساخت می باشد. این تکنولوژی ساده در عین حال می تواند کارایی بسیار خوبی از خود نشان دهد. باتری واریان از مجموعه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب مجموعه صبا باتری است. به طور کلی باتری واریان بر اساس مشخصات فنی در دو نوع طبقه بندی می شود: اسیدی و اتمی. توضیحات مربوط به اتواع باتری واریان در بخش بعدی مقاله آورده شده است.
محصول باتری واریان به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب آن بسیار پرفروش است و در اکثر نمایندگی های مجاز مجموعه صبا باتری از جمله فروشگاه آنلاین باتری وار قابل تهیه است. در این فروشگاه تمامی قیمت های مدل های مختلف باتری صبا درج شده است که شما برای کسب اطلاعات بیش تر و ارتباط با بخش پشتیبانی محصولات می توانید به صفحه تماس با ما فروشگاه باتری وار مراجعه کنید.

معرفی باتری واریان

معرفی باتری واریان

باتری واریان اسیدی

واریان باتری اسیدی (Maintenance low)


باتری های اسیدی واریان که با نام نیاز کم به تعمیر و نگهداری شناخته می شوند، جزو مدل های پیشرفته تر باتری های اسیدی قدیمی است. در این باتری ها با تغییر مواد شبکه از آلیاژ سرب-آنتیموان به آلیاژ سرب-کلسیم، گازگیری کاهش یافته است. نحوه کار آن ها بدین صورت است که رانندگان لازم نیست دائما آب موجود در محلول الکترولیت (مایع درونی که منبع انرژی باتری است) را چک کنند و آن را در حد معین پر نگه دارند. نسبت به نوع معمولی به توجه کمتری نیاز دارد. اگر در دمای معمولی کار کند و در شرایط مناسب شارژ شود، سطح الکترولیت این باتری تنها یک بار در سال یا پس از طی 80000 کیلومتر مسافت لازم است که چک شود. قیمت واریان باتری اسیدی به دلیل طراحی ساده تر و تکنولوژی قدیمی تر ارزان می باشد، به همین دلیل نسبتا جزو باتری های محبوب بین اکثر دارندگان خودرو است. این باتری ها دارای کنترل بهبود یافته نرخ شارژ، به ویژه در ولتاژ خروجی هستند.

ویژگی های آنها به طور کلی عبارتند از:

  • نیاز به تعمیر و نگهداری پایینی دارند.
  • قیمت پایین
  • کیفیت عملکردی خوب در صورت نگهداری و شارژ صحیح
  • افزودن آب ممکن است عمر مفید باتری‌ وریان اسیدی کم نیاز به تعمیر و نگهداری را افزایش دهد.

 

معرفی باتری واریان صبا باتری

معرفی باتری واریان صبا باتری | فروشگاه اینترنتی باتری وار

واریان باتری اتمی

معرفی باتری واریان (باتری اتمی) (Maintenance Free)


معرفی باتری واریان : در معرفی باتری واریان صبا باتری باید بگوییم که باتری واریان اتمی انتخابی عالی برای خودرو شما است، که به دلیل قابلیت اطمینان، دوام و کارایی بالاتر بسیار مورد توجه قرار دارد. این مدل از باتری واریان که جزو مدل های جدیدتر به حساب می آید، نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد و آب بسیار کمتری نسبت به باتری‌های قدیمی «سلول‌دار» مصرف می‌کند. به باتری های اتمی واریان باتری، باتری های بدون نیاز به تعمیر و نگهداری (Maintenance Free) می گویند، استفاده از مواد بهبود یافته و تکنیک‌های ساخت‌وساز پیشرفته، نیاز به پرکردن دوره‌ای باتری با آب مقطر را برای جایگزینی حذف کرده است. این مدل ها مایع خود را در طول عمر باتری حفظ می کنند و درپوش های این مدل ها قرار نیست برداشته شوند. باتری واریان از نوع اتمی معمولاً قیمت بالاتری نسبت به باتری های اسیدی دارند.


به طور کلی مزایای زیر را در معرفی باتری واریان اتمی می توان برشمرد:

  • واریان باتری اتمی باتری هایی هستند که بدون نیاز به تعمیر و نگهداری اند.
  • برخلاف سایر باتری های سرب اسیدی، مهر و موم شده اند، بنابراین نمی توان آن ها را سرویس کرد. این باتری ها فقط قابل تعویض هستند.
  • طول عمر بیشتری نسبت به باتری های اسیدی LM دارند.
  • میتوان راه اندازی بهتری در هوای سرد و مقاومت بهتر در برابر آسیب ناشی از حرارت و لرزش دارند.

سخن پایانی در معرفی باتری واریان صبا باتری

باتری ماشین یکی از مهم ترین قطعات وسیله نقلیه شماست. متأسفانه باتری در نهایت از کار می افتد و شما باید آن را با باتری جدید تعویض کنید. مدت دوام باتری به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر وسیله نقلیه نیازهای منحصر به فردی از باتری دارد. شناخت بهترین برند باتری خودرو، فرآیند خرید را برای شما آسان می کند. و همانطور که در مقاله معرفی باتری واریان اشاره شد، باتری واریان که از محصولات باصرفه اقتصادی صبا باتری است یکی از این برندهای داخلی و به عبارتی یکی از پرفروش ترین های باتری ماشین است. هر دو نوع باتری های اسیدی و اتمی باتری صبا با توجه به کیفیت عملکردی که دارند، از نظر اقتصادی واقعا به صرفه هستند، و بسیار مناسب کسانی است که به دنبال آن هستند، با پرداخت قیمت پایین عملکرد خوبی را از باتری کسب کنند.

فروشگاه اینترنتی باتری وار (باتری اردلان) یکی از معروف ترین و خوش سابقه ترین فروشندگان باتری ماشین در شهرری می باشد. این فروشگاه با ماموریت تسهیل در فروش باتری ماشین در شهرری و تهران به صورت اینترنتی و تسهیل در ارائه خدماتی مثل ارسال فوری باتری ماشین در شهرری و تهران و نصب توسط کارشناس سعی کرده است خدمتی مهم به مردم شهرری و تهران انجام دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *