دسته‌بندی نشده

معرفی شرکت عظیم سپاهان باتری و محصولات با کیفیت باتری خودرو

معرفی شرکت عظیم سپاهان باتری و محصولات با کیفیت باتری خودرو-باتری وار

احتمالا نام شرکت سپاهان باتری به عنوان برندی ایرانی در زمینه ساخت باتری های ماشین، به گوش تان خورده است. وقتی صحبت از باتری و سیستم الکتریکی ماشین می شود، شناخت شرکتی معتبر که محصولات آن تضمینی است خیال هر راننده ای را راحت می کند، زیرا در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض باتری دیگر نیازی به پرس و جوی شرکت ندارد. باتری خودرو در واقع، قلب و روح ماشین شما است. احتمالا بدترین چیزی که می خواهید طی رانندگی برای شما اتفاق بیفتد این است که با باتری ای از کار افتاده سرگردان بمانید. هر چه بیشتر در مورد باتری و سیستم الکتریکی خودرو بدانید، کمتر احتمال دارد که گیر بیفتید. اما در هر صورت، روزی نیاز به خرید باتری خودرو پیدا خواهید کرد. در این مقاله هدف آن است که شرکت سپاهان باتری معرفی گردد تا دیگر با خیالی آسوده از سپاهان باتری خرید نمایید.


معرفی شرکت سپاهان باتری


برخورداری از دانش در هر زمینه ای به شما قدرت انتخاب سریع تر و عاقلانه تری می دهد، کسب اطلاعات در هر زمینه ای همیشه برای تان سودمند خواهد بود، حتی اگر زمینه مورد نظر مربوط به باتری ماشین باشد. شرکت سپاهان باتری، یکی از بزرگ ترین شرکت ها در زمینه تولیدات باتری های صنعتی و باتری های خودرو است. که تاریخ شروع فعالیت آن به سال 1378 باز می گردد. طی دوره فعالیت اش گام هایی در جهت توسعه شرکت و بهبود محصولات برداشته است که همگی نتیجه بخش بوده و منجر به پیشرفت و موفقیت این شرکت گردیده است.
سپاهان باتری با برخورداری از 2000 نیرو، در سال حدود 5 میلیون باتری تولید می کند، تعداد شعبات و نمایندگی های فعال آن حدود 5000 تا است که تحت نظارت و گارانتی شرکت در زمینه فروش محصولات فعالیت دارند.


سپاهان باتری نامی آشنا در میان بهترین برند های باتری خودرو در ایران است. خدمات پس از فروش و طرح گارانتی مازاد ارائه شده توسط سپاهان باتری به عنوان یکی از مهم ترین مزیت های رقابتی شرکت و عامل جذب مشتری در نظر گرفته می شود. برای هر مدلی، خدمات مشابه ارائه شده است. انواع مدل های باتری در محدوده قیمتی متفاوتی عرضه می شوند که این قیمت ها مناسب افراد در بخش‌های مختلف است. در واقع، سپاهان باتری یکی از بهترین ها در عرصه باتری خودرو است.

محصولات با کیفیت سپاهان باتری

معرفی انواع محصولات سپاهان باتری


دامنه انتخاب ها و فناوری ها در زمینه باتری خودرو بسیار زیاد است. اما در مورد باتری خودرو باکیفیت این چنین نیست! به همین دلیل است که در این بخش به معرفی محصولات شرکت عظیم سپاهان باتری پرداخته شده است تا با کمک این راهنما، انواع مختلف فناوری‌های باتری را بشناسید و تعیین کنید که کدام یک برای نیازهای رانندگی و وسیله نقلیه شما مناسب‌تر است.
سه مدل معروف سپاهان باتری در زمینه باتری ماشین عبارتند از: باتری سوزوکی، باتری اوربیتال، باتری اتمیک.


1- باتری سوزوکی:


باتری سوزوکی یکی از برندهای لاکچری در ایران است و برای کسانی که به دنبال خرید محصولات خارجی هستند، بسیار مناسب است زیرا باتری سوزوکی با همکاری مشترک ایران و ژاپن تولید می شود و از جمله باتری هایی است که به خاطر ضمانت در کیفیت و برخورداری از استانداردهای بالای بین المللی به سایر کشورها نیز صادر می شود.

  • باتری سوزوکی متداول: برای تمام شرایط آب و هوایی مناسب است و از نوع باتری های MF می باشد که نیازی به نگهداری و اضافه کردن اسید ندارند. در ساخت این باتری از صفحه های سرب – کلسیمی استفاده می شود.


2- باتری اوربیتال:


باتری اوربیتال از پرطرفدارترین محصولات در بازار داخل ایران است. این باتری در چهار نوع: EFB، تروپیکال، پریمیوم و متداول عرضه می شود. هر یک از این مدل ها ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارد.

  • پریمیوم: از آن جا که خودروهای امروزی از فناوری های پیشرفته تری برخوردارند، به تبع نیاز به انرژی الکتریکی بیشتری نیز دارند، که باتری های اوربیتال پریمیوم برای پاسخ به این نسل جدید ماشین ها تولید شده اند.
  • تروپیکال: همانطور که از نامش پیدا است مناسب آب و هوای گرمسیری است، زیرا قرار گرفتن ماشین در شرایط گرم آب و هوایی باعث کاهش عمر باتری می شود.
  • متداول: این نوع باتری اوربیتال قابل استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی است.
  • EFB : این باتری به دلیل تکنولوژی الکترولیت مایع بسیار مناسب و خاص ماشین هایی است که از start-stop برخوردارند.


3- باتری اتمیک:


باتری اتمیک از سپاهان باتری با ویژگی ثبات و پایداری مشهور است یکی از اولین و قدیمی ترین تولیدکننده های باتری سیلد در داخل کشور است.

  • پریمیوم: همانند نوع باتری اوربیتال پریمیوم بیشتر مناسب خودروهایی است که از آپشن های پیشرفته تری برخوردارند.
  • تروپیکال: برای مناطق جنوبی کشور که دمای هوای بالایی را در اکثر فضل ها تجریه می کنند مناسب است. 1.5 برابر بهتر از باتری های اتمیک متداول عمل می کنند. از دیگر مزایای مهم باتری اتمیک تروپیکال، نیاز به مصرف آب کم تر است.
  • متداول: برای هر نوع خودرویی با مصرف پایه بسیار مناسب است و به این صورت طراحی شده که دیگر راننده ها نیازی به مراقبت از باتری برای حفظ عملکرد و کارایی ندارند.
خرید باتری از باتری وار

سخن پایانی


به طور متوسط عمر باتری های سپاهان حدود 5 سال است، که این عدد با توجه به عادات رانندگی شما و قرار گرفتن باتری خودرو در معرض عوامل شدید می تواند متغیر باشد. انواع باتری های سپاهان را که مناسب برای وسیله نقلیه خاص شما هستند، همین الان با قیمتی مناسب در باتری وار پیدا کنید. باتری وار یکی از نمایندگی های منتخب سپاهان باتری در فروش محصولات این شرکت است. انواع مدل های سپاهان باتری، مثل باتری سوزوکی و باتری اوربیتال در فروشگاه باتری وار موجود است. برای اطلاع از مدل های موجود کافی است به فروشگاه اینترنتی باتری وار سر بزنید، سوالات تخصصی خود از ما را از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در صفحه تماس با ما، درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *