دسته‌بندی نشده

باطری ماشین ارزان! فروش باتری ماشین به قیمت کارخانه

باطری ماشین ارزان! فروش باتری ماشین به قیمت کارخانه

شاید برای شما نیز خرید باطری ماشین ارزان از الویت زیادی برخوردار باشد. با توجه به اقتصاد امروزی، اکثر ماها به دنبال راه هایی هستیم که بتوانیم با صرفه جویی در خزید بعضی از وسایل کمتر ضروری مقداری از هزینه های زندگی خود را کاهش دهیم. اما هزینه‌هایی وجود دارد که هنگام خرید آن ها لازم نیست زیاد فکر اقتصادی داشته باشید و صرفه‌جویی کنید. باتری ماشین یکی از این نمونه هاست. شاید فکر کنید با خرید باطری ماشین ارزان قیمت از فروشگاه بزرگ محلی خود چند صد هزار تومان صرفه جویی می کنید، اما زمانی که ممکن است با صورت حساب هنگفت تعمیر در مدت زمان کوتاه مواجه شوید، به زودی از این تصمیم پشیمان خواهید شد!
در این مقاله همراه باتری وار باشید تا مزایا و معایب باطری ماشین ارزان قیمت توضیح داده شود، سپس بر اساس آن تصمیم خود برای خرید باطری ماشین ارزان یا گران را عملی کنید.

باطری ماشین ارزان

به کمک باتری ماشین است که استارت موتور خودرو زده می شود و بدون آن، ماشین هرگز نمی تواند روشن شود. اما صاحبان خودرو به سختی از آن مراقبت می کنند. باتری‌ها در طول چرخه عمر خود در معرض فازهای مداوم شارژ و دشارژ و همچنین محیط‌های گرم و سرد مختلفی قرار می گیرند. این استفاده های نا به جا و عدم نگهداری واقعاً می تواند باتری خودرو را زودتر از عمر مفید آن از کار بیاندازد، می‌توانند ماشین را سرگردان در وسط جاده بگذارند و مشکلی بزرگ برای راننده و همچنین مالک خودرو ایجاد کنند. بنابراین در صورت لزوم باید سرویس یا تعویض شود، این تعویض های مکرر در نتیجه عدم مراقبت صحیح شاید باعث شده است که شما به فکر خرید باطری ماشین ارزان بیافتید. به گفته کارشناسان، میانگین طول عمر باتری خودرو حدود پنج سال است، اما نگهداری نادرست می تواند طول عمر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. بنابراین، مطمئناً ایده خوبی است که علائم خرابی باتری خودرو را بدانید و در استفاده صحیح آن کوشاتر باشید. تا دیگر مجبور نباشید هر دوسال یا کمتر باطری ماشین ارزان بخرید.

تفاوت باطری ماشین ارزان و گران

باطری ماشین ارزان قیمت و گران قیمت چه تفاوتی با هم دارند؟ رایج ترین باتری (و قدیمی ترین نوع باتری) باتری سرب اسیدی غوطه ور در آب هستند. همچنین نوعی باتری های سرب اسید بدون آب و باتری های حصیری شیشه ای جذب شده نیز وجود دارد. مکانیک خودرو شما می تواند به شما کمک کند تعیین کنید کدام یک برای وسیله نقلیه شما بهترین است. از آنجایی که بسیاری از باتری های خودروهای امروزی در جاده ها دارای باتری های سلولی سرب اسیدی هستند و اگثر یاتری های ساخت داخل ایران از این نوع هستند، پس بهتر است روی آن ها تمرکز شود. این نوع باتری‌ها از صفحات سربی تشکیل شده‌اند که توسط ماده‌ای جدا شده‌اند که در کند کردن جریان یون‌ها از صفحات مثبت به منفی خوب است. در حالی که در باتری‌های خودرو با کیفیت بالا از لاستیک بین صفحات استفاده می شود، بسیاری از باتری‌های خودروی ارزان‌تر از جداکننده‌های PVC تشکیل شده‌اند که دوام زیادی ندارند. در ساخت بدنه و قطعاتی مثل مانند کابل‌ها و سیم‌های باتری‌های ارزان‌تر نیز احتمالا از قطعات با کیفیت پایین‌تر در مقایسه با باتری‌های با کیفیت‌تر، استفاده می شود.
در خرید باتری ماشین نیز مانند هر چیز دیگری، کیفیت بالای آن به اجزای داخلی آن بستگی دارد. همانطور که اشاره گردید، قطعات ارزان‌تر می‌توانند منجر به تعریق اسید باتری شوند که در نتیجه می‌توانند نوعی واکنش شیمیایی در باتری ایجاد کنند که باعث خوردگی باتری می‌شود. این خوردگی می تواند مانند سرطان رشد کند و به داخل کابل ها نفوذ کند که منجر به مشکلات بیشتر می شود. پس نتیجه گیری می شود که در خرید باتری ماشین کیفیت واقعا مهم تر از قیمت پایین است!

مزایا و معایب باطری ماشین ارزان

مزایا

1. شاید تنها ویژگی مثبتی که بتوان برای باطری ماشین ارزان قیمت برشمرد، به صرفه و اقتصادی بودن در زمان کوتاه است.
2. البته شاید یکی از دلایل ارزان تر بودن باتری ماشین به دلیل تکنولوژی پایین و قدیمی به کار رفته در آن باشد، که با توجه به مدل ماشین تان، می تواند نسبت به باتری های گران قیمت کاربردی تر باشد.

معایب

1. باطری ماشین ارزان قیمت معمولا از اجزا و قطعات داخلی با کیفیت پایین ساخته شده اند، که باعث خوردگی باتری و آسیب رساندن به آن می شوند.
2. باطری ماشین ارزان نسبت به باتری ماشین گران زودتر دچار هزینه های تعمیر و نگهداری می شود، که از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست.
3. باطری ماشین ارزان عمر پایین تری نسبت به باتری های گران تر و با کیفیت تر دارد، در نتیجه نیاز به تعویض مجدد خواهند داشت که از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست.
4. قیمت پایین برخی از باتری های خودرو ممکن است به دلیل نزدیک بودن تاریخ انقضای آنان باشد، در صورت خرید آن باید بدانید که باتری شما عمر کوتاهی خواهد داشت و پس از مدت کوتاهی نیاز به خرید باتری ماشین جدید خواهید داشت.

نتیجه گیری

میانگین گارانتی باتری خودرو 3-4 سال است. و باتری هایی که با این گارانتی خریده می شوند، معمولا 3- 5 سال نیز عمر دارند، اگر باتری ماشینی که قصد خرید آن را دارید گارانتی کمتری دارد، بهتر است آن را برگردانید!
به یاد داشته باشید، فروشگاه اینترنتی باتری وار همیشه آنلاین و آماده فروش انواع باتری های داخلی با کیفیت هست. در فروشگاه آنلاین مجموعه انواع باتری ماشین قیمت مناسب و در عین حال کیفیت خوب وجود دارد، پشتیبانان سایت در بخش تماس با ما، به شما کمک خواهند کرد تا بهترین باتری خودرو را برای خودروی شخصی خود تعیین کنید. تکنیسین های مجموعه باتری وار می توانند در مورد مزایا و معایب چندین باتری مختلف با شما صحبت کنند تا بتوانید آگاهانه ترین تصمیم را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *